Nem sikerült a fizetés!
Mi fog történni ha nem sikerült a megrendelés kifizetése!?
a válaszom egyszerű; semmi, mintha meg sem történt volna a rendelés!
szóval, miért is nem sikerült a rendelés kifizetése!?
- nincs bankkártyád (hát ezen nem tudok segíteni)
- nos akkor számodra még mindig ott van a banki átutalás lehetősége
- a bank elutasította a tranzakciót
- valamelyik adatod nem stimmelt, elírhattad
- túl lépted az időkeretet ami általában 5 perc (ez biztonsági protokol)
- a választott szolgáltató karbantartást végez (válaszd a másikat)
- minden más egyéb amit az előzőekben nem említettem
most pedig vegyél egy nagy levegőt, mert nem Te vagy az első akinek nem sikerül :)
Mi a megoldás ilyen esetben, mit tehetsz meg azért hogy mégis megkapd a kiválasztott kényeztetőt!?
az első amit megtehetsz, hogy újra indítod a megrendelésed, de oda figyelsz a pontos adatok megadására, illetve ha majd átléptél a bank oldalára akkor igyekezz a fizetést 5 percen belül elvégezni!
ha az első megrendeléskor minden volt "raktáron" jelzéssel de amikor újra próbákozol a rendeléssel és most már azt írja ki hogy nincs készleten az azért van mert csak 1db volt/van készleten amit az első rendelésnél kivett a készletből!
ne foglakozz vele, nyugodtan add le a rendelést!
ha véletlen mégis elvitte valaki előled akkor úgy is visszafordítjuk a kártyádon az összeget, az nem kerül majd levonásra, szóval no para :)
ami még fontos ilyen esetben, hogy az elérhetősgeink valamelyikén vedd fel velünk a kapcsolatot (email, telefon, stb) hogy mi történt és mit szeretnél!
ha nem kommunikálsz velünk és nem is fizetsz akkor bizony a rendelésed szó nélkül törlésre kerül!
-
Banki átutalás
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.
Kedvezményezett bankja: K&H Bank
Kedvezményezett neve: Rendez-Vous Bt.
Kedvezményezett számlaszáma:10401165-00006189-00000006
email címre: utalas@rendezvous.hu